• yeşil biber

    2

    geldim ya şimdi buraya,bu heyyamola ya, hani ne zamandır da yazmıyorum hiç bir yerde, nasıl dolmuşum yarebbim. ha bire yok ona laf at, yok buna sataş. o ile bu da, ahmak la - itüsözlükteki sıfatıyla bizim ahmak, lan ne karizma yaptıydın laf aramızda adına başlık açtıydı dka, hey gidi günler hey- ekürisi tembel. sataşmadan güm geçmiyor du bakeli nolcek? bu heleloyloy da fena yer değilmiş hani. gerçi söylüyorum gel vatandaş, geyiğin hası burada, güldürürken düşündüren , düşündürürken kasıkları titreten yer ; heyheyde yine de hey hey falan diye de , ağırdan ağırdan dolar buralarda. biz de başlarız artık, na buralar hepiciği dutluktu falan. karadutum, çatalkaram, çingenem...

    e bulaştı azcık nar ekşisi yalnızlık falan.

    imdat lan ? sesimi duyan yok mu?

    kendimi biber gibi hissediyorum, yemyeşil böyle vitamin deposu. hayırlara çevir yarebbim!!!

    Share!

    • Digg
    • delicious
    • stumbleupon
    • twitter
  • 2 Comments


    1. helolalora?da kalite devamlı düşüyor yalnız.

    2. ayna tutuyorum sana, akımdan devam edelim. ayna mod on..

      hepimizi sen çağırdın olm. ne bu snop haller? kim bu adamı admin yaptı olm? bak kimseyi beğenmiyor

    Leave a comment