• mega transfer

    10

    göz bebeğiniz helolalora? ara transfere hızlı girdi. itü sözlük'ün değerli ve şiddetli kalemlerinden eleanor, altı ay kadar süren yalvarma seanslarımız neticesinde, iki milyon dolar garanti + yazı başına para, florya'da triplex villa ve lüks bir 4X4 karşılığında prensip anlaşmasına imza attı. pek iyi neden eleanor? çünkü yaşam dinamittir.

    Share!

    • Digg
    • delicious
    • stumbleupon
    • twitter
  • 10 Comments


    1. 4x4 te biraz sorun çıktı yalnız. bu tembel denen adam vermem de vermem 4x4 ümü diye tutturdu ama ne fayda. sonuçta cip ben de arkadaşım.

      çok ısrar etti kıramadım ben de. tabii o kadar hayranım var, adam biliyor işini. okunma sayısı birden tavan yapacak, hele bir geldiğim duyulsun da

    2. ucuza gitmişim ben. bilsem...

    3. ne kadar verdi sana? para yani.

      ulan bu türkçe ne acayip bir dil yahu .

    4. pide ısmarladı. bir buçuk kıymalı yumurtalı yedim.

    5. kaç kere diycem sana kendini ağırdan sat diye. hemen atladın di mi , tembel böyle bir yer var gel yaz diyince. bak ben 6 yazıyla altı aydır ağlatıyorum adamı, nihayet geldim.

      pazarlık yapıcan olm, atlamıycan hemen.

    6. ahahah. kendi aranızda konuşmayın lan. aileler okuyor burayı.

    7. sevişmiyoruz olm, konuşuyoruz.
      sen eleanor u azarlayamazsın da şimdi "yazılarına etiket koysana!" diye. adalet istiyoruz. faşist Helolalora?!

    8. adam direkt admin moduna girdi yalnız..

      kendi aranızda konuşmayın lan, en son lisede örtmenim demişti bunu bana..

    9. hafta sonları tesislerde kampa girilecek bundan böyle.

    10. yaşlı bi kadınım ben, gözlerim de görmüyor artık, yanlarım ağrıyo bi de.

      inanç koşsun benim yerime, kampa onu al.

      banane banane beni alma onu al.
      (böyle değildi sanki bu)

    Leave a comment