• mutlu bir olay

    8

    iyice erkek öğrenci yurduna dönen helolalora?da bir tanecik hemcinsim bulunsun diye gösterdiğim çabalar nihayet meyvesini verdi, feminen yazar queenie, elinin hamuruyla aramıza katıldı değerli okurlar.

    bu mutlu olayı balık pazarı'nda bulunan tarihi cumhuriyet meyhanesi'nde soğuk rakılar eşliğinde kutladıktan sonra, aznavur pasajı'nda optik maksut ağabey'e uğrayıp yeni grup fotoğrafımızı çektirmeyi de ihmal etmedik elbet. fantaghiro sırf bu resim için çin'den geldi, ona göre kıymetini bilelim.


    helolalora? ekibi toplu halde. soldan sağa: ahmak ı hayal, eleanor, tembel, vandal, queenie, fantaghiro. (foto: ajans maksut yashica.)

    Share!

    • Digg
    • delicious
    • stumbleupon
    • twitter
  • 8 Comments


    1. modayı takip eden bi vandal var aramızda. bir de kadın olacaksınız.

    2. o da objektife bakmayı beceremiyor işte...

    3. kıyafetin kolları yüzünden. odaklanamıyor.

    4. eleanor'un kabaralı deri cepkenini ne yapıyorsun peki?

    5. yalnız optik maksut ağabey nasıl kitlemiş benim güzel gözlerimi objektife? o elbiseyi de muhtemelen kafam güzelken giydim ben. feminen böyle olunuyo demek ki...

    6. motorsiklet çetesi lideri kılığı seziyorum onda. kabaralar da krom kaplama olmalı.

    7. kampanalı deri capken değil o, farkındaysanız altta da deri pantolum var. baştan ayağa deriyim yani, ayrıca bu mudur yani? ne demek motorsiklet çetesi lideri falan. cık cık!! son derece sado-mazo bir hava içindeyim, çete reisliği de ne? ne kadar sert bir erkek olduğum ortaya çıkmış. bana bunlarla gelmeyin .

      deri kıyafetimi tamamlayan tek kaş havada bakışım, lütfen dikkatlerden kaçmasın. yanımdaki yavru da, gördü tabii sert erkeği nasıl yanaşmış bana. yalnız bu ne tarumar bir kadındır böyle? git de azıcık bakım yap, çirkin şey, şu sarışın fıstığa bak da ders al.

      öbür tarafımdaki, kaftanlı ayıya hiçbirşey demiyorum , bu tiple zaten allah belası nı vermiş vereceği kadar, daha ben ne diyeyim ?

    8. arkadaşım çok şiddetli algı körüymüşüm ben. gerizekalı bile olabilirim aslında. bide utanmadan sanatçı edasıyla fotoğraf üzerine yazılar yazıyorum. beynimi bağışlamak istiyorum acilen. lan o gözler başka bişi yüzünden pörtlemiş meğer. ama tembel teessüf ediyorum yani sana. hem tek hemcinsim diyosun hem arkamda dolap dönüyo hiç kılını kıpırdatmıyosun.
      neyse ki beni her daim kollayıp gözeten ve bu tip durumları iş işten geçmiş bile olsa farketmemi sağlayan sert erkeğim var..

    Leave a comment