• bakla

    7

    oh mondöğ! soğuk bir perşembe günü. hıh, böyle bir ifadeyle başlayarak söze enteresan (!) bir hava da kattık. aslında anlatmak istediğim ne kadar aç olduğum. saat an itibariyle tam 15:07 yani üçü yedi dakika sonra. açlıktan ölmek üzere olduğum şuan aynı zamanda aranıza katılmakta olduğum an. peki bu ne demek?
    bu öğlen menüde bakla vardı yiyemedim, açım ve uzun zamandır adam gibi yazamıyorum.
    ''Helolalora?'' oldukça ilginç.
    itü sözlüğün pek değerli, çılgın bizim cenah kalemlerini bir arada görmek ve yeniden yazabilmek güzel şey. fevziye egal güzel yemek yapar gibi. karnım doyarsa yeniden yazarım sanki.

    very special thanks: pek tabii ki samet

    Share!

    • Digg
    • delicious
    • stumbleupon
    • twitter
  • 7 Comments


    1. egelisin ve bakla yemiyorsun. helolalora? hiç bu kadar tuhaf olmamıştı.

    2. anne baklası yiyorum ben. personel aşçısı işi bilmeyooo!

    3. anneni personel aşçısı olaral işe aldır. hiç yol yordam bilmiyorsun sen. kadın yıllardır bedavaya bakla yapıyor.

    4. inanamıyorum artık, queenie de burada yani..

      iyice düştü canım kalite. ahmak a katlandığım yetmezmiş gibi bir de queeni var, tembel gerçekliği zaten ortada

      ohh mon diyo , ne işim var benim buralarda

    5. ahmak bana yol yordam öğret! sevgili ''aşkitom''
      ''kelebeem'' öncelikle queeni değil queenie. kalite düşebilir ama saygıda kusur istemem ne de olsa senin öbür yarın benim.

      ohhh mondöğ! ısrarla evet.

    6. bana bak, queenie,seni kadınım olarak seçtim . bitti.

      ne öyle ahmak a aşkitom falan, görmiycem duymıycam bi daha. benim kadınımsın sen, erkeğin konuşuyor, alırım ayağımın altına sonra. sarışınsın tamam, ben sarışınım herkeslere mavi boncuk dağıtırım diyorsan fena yaparım. tepemin tasını attırma kadın!!

      ya benimsin ya kara toprağın.

      anlayacağın dilde söyleyeyim:you belong to me lan !

      lan ??

    7. lan olm aşkitom bi tane benim o da sensin lan. queenie yi sen yanlış yazmışsın sana sesleniyorum orda alla alla ya.

      ahmak o fotoğrafta görüldüğü üzere kelebekle ilgisi olmayan tek yaratık.

      belong to you! yep :) o değilde kadınım falan!?

    Leave a comment