• limon

    8


    ''gene de herkesin hiç kimse 'bilmiyormuş' gibi yaşamasına ne kadar şaşılsa azdır. gerçekte ölüm deneyimi yoktur da ondan. ancak yaşanan, bilincine varılan şey denenmiş olabilir''

    hakkında tüm söyleyeceğimiz sadece buymuş gibi şey demişiz ona. orospu çocuğu ve ibne. düşündüm de hiç öyle orospu çocuğu, ibne falan değil o. ne çok haksızlık ediyormuşuz meğer. zaten bu evrenin hiç durmadan, zerre düşünmeden sürekli haksızlık eden tek türüyüz diyebilirim.
    bilincine vardım tabii bütün bunların. evvelden yüksekten sallıyormuşum bilemezdim işte. şimdi biliyorum ama. en azından bilincine vardıklarımı.
    hem orospu çocuğu olan biziz bence. bilmem kaç yaşında onu anladığını sanan gerizekalılar. sürekli hüzünlü, çok kısa, anlamsız, bik bik bik şeklinde şikayet edenler.
    o aslında o kadar (en az latetia casta'nın memeleri kadar) kendi halinde ve güzel ki. duruyor öylece.
    serüvenimizin sürdüğü her gün onu yaşamak bizim işimiz. o geçtiği hergün bize bir şeyler öğretiyor. bilincine varalım diye elinden geleni yapıyor. biz ne yapıyoruz? tekrar tekrar anlatmaya gerek yok, biliyorsunuz.
    asıl ibneliği vücudumuz yapıyor aslında. kafasına göre takılıyor. gerçi kafa olayı vandal' ın işi. o daha iyi bilir hangi kafa ne kafası. işlevini sürdürürken tekliyor dedik ya arada vücudumuz. işte o zaman çok acayip şeyler olabiliyor. vücudumuz çok ibne bence. yavşak böyle. bilincine vardım korkuyorum artık ondan. bir kere tekledi diyelim işlevini sürdüren organ, gerekli operasyonun yapılması lazım. o süreçte daha önce kim olduğunuz, ne olduğunuz, ne okuduğunuz, ne bildiğiniz, milliyetiniz ya da cinsiyetiniz, paranız, pulunuz vs.. hiçbiri işe yaramıyor. misal kimse size mozart dinledin mi hiç hea? liszt, beethoven, chaykowski ne demek? ıssız adam oldun mu hiç? ermeni misin yoksa la? bukowski babalar gibi şiirler yazmış biliyon mu lan?, bi kierkegaard var tanın mı? proust, faucoult, zizeg bilin mi bu adamları? bilseydin işini kolaylaştırabiliiiğdik demiyor. siz de sen benim kim olduğumu biliyon mu? şeklinde sorular soramıyorsunuz bittabii. gerçi orada devreye bazıları için onların rabbi girip, cleveland falan diyormuş ama kendi adıma bana bir şey diyen olmadı. ellerimi açmak da aklımın ucundan geçmedi açıkçası. her neyse. vücut yakalamış bir kafa takılıyor. o kafayı yakalayamayan organ diskalifiye ediliyor.
    hayatım şimdiye kadar gerçekten güzelmiş. onun yaşamaya değer olup olmadığını sorgulamadığım zamanlarda çok daha güzelmiş. arada bir takım talihsizlikler olmadı değil ancak yine de tadını bildiğim erkek dudakları var. dudak olunca hayat güzel.
    o değil de nefes alabilmek ne kadar güzel şeymiş. bilincine varmadan bilemezdim. artık biliyorum. bildiğim bir başka şey daha her insanın ötenazi hakkını kullanabilme hakkı olmalı. böyle tuhaf cümleler kurabiliyor olmak bile güzel. special thanks my life!
    neticede ara sıra durup derin derin nefes alın. madem yaşıyorsunuz bilincine varın. hayat güzel.

    ''gösteri kralın bilincini bu tuzakta yakalayacağım işte''

    Share!

    • Digg
    • delicious
    • stumbleupon
    • twitter
  • 8 Comments


    1. bir safra kesesi ameliyatı oldun başımıza roberto benigni kesildin , hayat güzeldir falan. allah muhafaza kalp ameliyatı olsan iyice sevgi kelebekliğine bağlayacan durumu :)

    2. ahha, kuini'nin hayata bakışı değişmiş. eskisini atmayaydın.

    3. ama safra kesesinin hayata bakışı değiştiren bu etkisi zaten biliniyor. bir de beyni aldırınca oluyormuş aynı şey.

    4. olmalı mı olmamalı mı?

    5. queenie, safra kesenden 75 kuruş ve bir adet elvan gazoz kapağı çıktığı doğru mu?

    6. doktor anahtarını içerde unutmuş diye duydum ben. kapıda kalmış adam.

    7. ehuehe. roberto'nun memeleri yok. dudaklarından da hoşlanmadım eleanor. burada sözünü ettiğimiz güzel şeyler, sevgi olayına girmeyelim hiç tamamen anlamsız buluyorum artık *) sadece hayat güzel, memeler falan.
      olay olay olay! uzmanlar içimdeki anahtarın peşinde! terlik unutmalarını bekliyordum daha çok. anahtar sürpriz oldu. doktor hala kapıda, karısı bu utançla yaşamam gülüyollar hep bana diye ağlıyordu en son, sonrasını pek hatırlamıyorum.
      75 kuruş ve bir adet elvan gazoz kapağı!?
      o değil de ne?

    Leave a comment