• aktüalite

    6

    tıknefes blogunuz helolalora? orta sahada çok koşup top kapacak genç oyuncu açığını altıncı neslin parlayan yıldızı mahmur beste ile giderme yoluna gitti sevgili izleyenler. helolalora? transfere doymuyor. sizin de çok umurunuzdaydı zaten.

    burada yazılan saçma sapan şeylere kızıyor, hırsınızı kanalize edecek mecra bulamıyor musunuz? helolalora?nın en az kendisi kadar tırto özelliklerle donanmış mybrute karakterine aşağıdaki linkten ulaşıp kaşını gözünü açabilirsiniz:

    http://helolalora.mybrute.com/

    helolalora? halka rağmen, halk için.

    Share!

    • Digg
    • delicious
    • stumbleupon
    • twitter
  • 6 Comments


    1. eski bir şehrin ıslak sokaklarında yalınayak gezerken...

      ayağıma cam battı lan kramponları giyip geliyorum, sol açıktan top sürüp kaleciyle karşı karşıya kalmak suretiyle röveşatayla (böyle mi yazılıyordu bu) atacağım golü. tabuttan ya da değil. bilemiyorum.
      (iki nokta daha vardı sonunda sildim :))

    2. mahmur beste hoşgeldin :)

      o değil de, biz neden hala itüsözlüğün bir parçası gibi davranıyoruz? 6. nesil ne demektir tembel efendi? ben kesip ilişkimi sözlükle gelmişim buraya. bu federatiflik ne zaman biter ha ? bağırasım var bak freedom diye,william wallace falan bilin mi?

    3. hoşbulduk

      ve de hakkaten ya ceddim dedem neslim babamdır, rakamları tanımam etmem
      sınıflamaya hepten aykırı giderim
      çok rica ederim
      (dakka bir feveran bir)

    4. "yaşasın tam bağımsız helolalora?!"

    5. eleanor, gazcısın, çığırtkansın, bunlara ek olarak, neden uçurulduğunu anlayamadığım yazarsın.

    6. halkla beraber halk için, bi öğretemedim sana.

      bak! bu jakoben kafayla olmaz bu iş, kendini rabıspiyer sanma , o da giyotini gördü sonunda .

      türkçesi; akıllı ol tembel, aklını alırım bahhh

    Leave a comment