• hayat, vapurlar v.s.

    21

    bir kabulleniş, bir nirvanaya ermişlik, bir cool duruş ki sormayın. bilgiç bilgiç , hayat işte sıkıntı yok. kısaca anlamı bu. bazı şeyler öyle olur işte. dert etme. kabullen ve geç! sıradaki ...

    modern insanın bireycilik ve bencillikle sarmalanmış kafesine yapılan müdahaleler karşısındaki sığınağı. tekrar aynı kafese dönmenin getirdiği o buhran halinin dışarıya yansıtılmama çabası. bir maskeler ve roller düzeneği olan sosyal yaşamımızın, aynı riyakarlık kokan söylemi. maskeler düşecek gibi olurken, bir hamlelik toparlanma ve tekrar aynı kayıtsızlığı işlevlendirme yalanı. yalan! benim gibi, sizin gibi, herkes gibi yalan! gizlenme, özellikle kendinden kaçma. kaçabildiğin kadar kaçmayı ve sıradanlaşmayı emreder çünkü sistem size. farklılık adına yapılanlar da aynıdır. kimsenin derdi değil, kendini bulmaya çalışmak ya da vazgeçtim en azından aramak. ben aslında kimim? tüm bu üstüme biçilenler ben miyim? ben aslında ne istiyorum? istediğimi sandığım şeyden emin miyim? ben kendimden emin miyim?

    sırlar var, herkesin sakladığı kendine özel sırları. bunlar öyle sırlar ki kendine bile söyleyecek cesareti yok insanın ve maalesef artık bu sırlar yalnızca yaşananlardan doğan anlar değil, insanların kendileri sır, kişiliksiz bedenler, kabulleniş üzerine kurulu bir insan doğası. atalarımızda kaldı direniş ruhu. biz kanıksadık her şeyi. her şey ve herkes o kadar "normal ki", anormallik çoktan sınıfta kaldı. şekil, yalnızca kalıp, içimiz bomboş, yüreğimizi dolu sanarken bile aslında bomboş, bir bedenler geçidi sadece ömrümüzde , aşk sandıklarımız. o insanlar hepsi yalan. elini tutarken ya da tenini paylaşırken his yok. makineleştik çoktan. şeytan çoktan kaptı ruhları, bomboş bedenlerle herkes yalan!

    hayat işte vapurlar falan!

    Share!

    • Digg
    • delicious
    • stumbleupon
    • twitter
  • 21 Comments


    1. vapurlar işi cidden tuhaflaştırıyor ama. nasıl yüzüyorlar anlamıyorum hiç.

    2. karşıdan karşıya bile geçiyorlar, anlaşılır gibi değil!

    3. sana göre mi, vapura göre mi?

      "sana göre karşıdan vapura göre karşıya" geçiyorlar. aklını karıştırıyorsunuz siz insanın.

    4. biz bu vapuru aklınız karışsın diye yaratmadık!

    5. o değil de, (bu kalıbı da çok sevdim lan bu arada) bu takip edenlerin sayısı her gün neden düşüyor yahu? tutamadık elimizde bi türlü

    6. hayat işte eleanor vapurlar, ateş böcekleri ve orada olmayan adamlar. tuhaf.

    7. hem kaliteyi hepten yerlere serdiniz, hem de millet niye takip etmiyo diye soruyonuz. sene sonunda bu sitenin değeri 500.000,00$'ı bulmamış olsun, sorucam size. ibişler be.

    8. benimle ilgisi yok yalnız bu olanların.

    9. sen ibiş değilsin yani?

    10. hem aç karnına çalıştır insanları, 5 kuruş verme, bi de üstüne tehdit et.

      500 bin dolar olsa bu sitenin değeri bunun bana faydası ne ? ha tembel efendi!büyük burjuva

      imza: devrimci yazarlar ml

    11. vera nın gidişine çok üzüldüm ben.

    12. ben de çok üzüldüm. ama devrimci yazarlar melis ve leyla'nın umurunda değil gördüğün gibi.

    13. acımız büyük.

      tespit mizahı yapsak, ya da ne bileyim, hüzünlü bir sonbahar akşamı umarsız yazılar yazsak böyle olmazdı. türkiye buna hazır değil.

      yavaş yavaş toparlanın hadi...

    14. sen bundan sonra "x yapan y şeyi" formatının dışına çıkmıyorsun o halde.

    15. melis le leyla da görev ver. her Helolalora?lı haftasonuna kadar en az bir adet izleyici getirsin buraya. elini taşın altına sokmanın vakti geldi.

    16. o değil de, izleyiciler hiç yorum yapmıyor. bilmem dikkatinizi çekti mi? kendi yazımıza kendimiz yorum yapıyoruz. iyice freak show kafası yakaladık burada.

      naber eleanor? ehe.

    17. bence araya giremiyor onlar. happy hour gibi bi güzellik yapalım onlara.

    18. siz şimdi bunlara yorum mu diyorsunuz? ben de takip edenlerin yerinde olsam hiç siklemem bu blogu. 17 tane yorum var, bi tanesi yazımla ilgili değil, hepten geyiğe döndürdünüz işi.

      yazarlar ciddiye almazsa takip eden niye alsın? ha , sorarım size. hadi tartışın bakalım m.k. tartışmadan da duramazsınız siz.

      ne işim var lan benim burada,hey allam ya

    19. aslında bu yorumların hepsi yazıyla ilgili.

    20. herşeyi sen başlattın eleanor. hiç öyle ''ne işim var benim burada'' triplerine girme boşuna.

      bul melis'le leyla'yı (devrimci yazarlar ml) takipçi getirsinler bloga. takipçilere de söyle ''bazı şeyler öyle olur işte''

      gördüğün üzre yorumların hepsi yazıyla ilgili. ''kimsenin derdi değil''

      şartlar olgunlaşırsa ben melis? olacağım, tembel leyla. anlaştık biz.

    21. olmaz olm sizden ml falan, yok yani. imkan, ihtimal yok.

      olsa m.k. olur lan sizden, başka da bi şey olmaz

    Leave a comment