• 1 nisan

    4

    bugün 1 nisan. 1 nisan şakalarından, bugün şaka yaparak mutlu olan ya da sevimli olduğunu düşünen bütün insanlardan ölesiye nefret ediyorum. bugün, hala şaka!? bu dünya kendi başına şaka gibi zaten. değil mi?




    bu fotoğrafı ben çektim. teknik sorunlar var, şaka gibi tabi. şaka yapmayın. fotoğrafa bakın, gülümseyin.

    Share!

    • Digg
    • delicious
    • stumbleupon
    • twitter
  • 4 Comments


    1. queenie'yi fotoğraf servisi şefliğine atıyorum, zira hayvan gibi makine almış. (kendi zottirik samsung'umu da tuvalete atıp üstüne sifonu çekiyorum bu arada.)

    2. şakalar yalnızca yılın bir günü hatırlanmamalı. zaten böyle günler hep tüketim çılgınlığını körüklemek için.

    3. orada olmayan adamlar yüzünden hep bunlar.

    4. yazınla alakalı tek yorum benden gelsin. çarşı herşeye karşı tadında bir girişle başladığın yazıyı güzel bir resimle sonlandırmışsın. e fena değil.

      yok hayvan gibi fotoğraf makinesi almış, yok her günü şaka tadında yaşayalım falan. yorum mu lan bunlar?

      o değil de, şu resimdeki şirin şey senin yeğen değil mi? ne güzel gülmüş o öyle. istifa ediyorum ben yetişkinlikten, çocuk olmak istiyorum tekrar

    Leave a comment