• öylesine

    3

    sustum..
    hesaplaşma zamanı kendimle. günlerdir uyku yok , gözlerim uykuya hasret. gözkapaklarım değmiyor birbirine ve geceler geceleri kovalıyor. karman çorman aklımı kaybediyorum, yarım akıllıydım zaten o da gidiyor elimden.
    tüm gölgeler teker teker çıkıyor karşıma, gecenin anlamı.
    gölgeler, geçmiş, geçmişim..
    içime attığım ve kapattığımı sandığım tüm korkular bir daha.
    yaşayan ve yaşamayanlar adına, sarhoşum.
    sızı, derin . yaralar pansumansız. kesip atmalı, kesip atmalı..
    bakma bana, bakma öyle.bilmez misin , kelimeler iktidarın oyuncağıdır.
    saçma, ayakta kalmaya çalışmak kadar, yenilgiyi kabullenmemek de saçma.
    dünya düştü avuçlarımdan,
    ben yenildim...

    Share!

    • Digg
    • delicious
    • stumbleupon
    • twitter
  • 3 Comments


    1. niye yorum yapmıyonuz olm ya?

      çok mu ağlak olmuş? ya tamam yazmam bi daha. üffff

    2. yenilmekle susmak sana yakışmıyor çünkü. ben kendini herşeye rağmen hep yukarıda tutan o sert erkeğe aşığım. terkederim seni bak!

    3. kadın değil misiniz hepiniz aynısınız lan !!

      ufak bir zayıflık gördü ya hemen terkediyor. bu kadar işte aşkın senin, bırak bana aşktan bahsetme.

    Leave a comment