• hiç

    5

    başka bir adı olamaz zaten bu yazının, adı gibi bir hiç çünkü. aslında bir şeylerden bahsetmek istiyor muyum ondan bile emin değilim. zaten şu boktan hayatta neden eminim ki? sıkılıyorum sadece bu. beni sıkan şeyler görünenlerde değil hani, bahanelerim var millete öne sürdüğüm, yok müdür uğraşıyor benle falan. müdür çok da sikimde sanki. uğraşsın ya da uğraşmasın nedir ki?zaten uğraşmazsa sorun vardır. oscar wilde demiş ya hani herkes beni beğenirse bir sorun olduğunu düşünürüm gibi birşeyler işte. ahmak söyle lan bu cümlenin tamamını, sen bilirsin.

    hiç işte, hem hiç bir şeyim yok, hem çok şeyim var. çağımızın modern insanının genel geçmeyen sıkıntı hali işte. kesmiyor ya hiç bir şey bizi. ne aşk sandığımız duygu yanılsamalarımız, ne arkadaşlıklarımız, ne aile, ne iş.. hiç bir şey kesmiyor ya hani? dolduramıyor ya şu içteki kara deliği. o işte. ara ara nüksediyor, sonra bir duruyor, biz bitti geçti sanıyoruz, oysa zayıflaşmaya başladığımız o anda hemen çıkıveriyor saklandığı yerden.

    neyse; keseyim ben , yoksa tembel rezil eder beni. söz verdik adama duygu seli yazmayacağız, olabildiğince geyik takılacağız diye. idare ediver artık, sayın adminim ,canım benim , seni ben pek çok pek çok severim ..

    Share!

    • Digg
    • delicious
    • stumbleupon
    • twitter
  • 5 Comments


    1. sert erkek! içinde hissettiğin o hiçlikte saklı herşey. sen o hiçliği hissettiğin kadar sensin. o hiçliğe gözkulak ol. seni diğerlerinden ayıran tek şey o aslında. onda kaybolurken bulacağın şeyler seni sen yapıyor çünkü.

      lan!?

    2. yaa, offf..

      sıkılıyorum arkadaşım, anlamıyor musun? kaybolurken bulacağım şeylermişde , onlar beni ben yapıyormuş da, lan ben kaybolduktan sonra ben kalır mı ki geriye de beni ben yapsın, bi ben vardır bende benden içeri.. amann, akıl bırakmıyorsun insanda queenie..

      ahmak dedi ki; ye,iç,seviş, sen diyorsun ki yok kaybol, yok bul, önüm arkam sağım solum sobe , bu ne lan ??

      tembel, bişey de bana şekerim, senin fikrin ne , ne yapayım biricik adminim

    3. özetle şimdi sen sevişiyo musun sevişmiyo musun?

    4. şimdi ben sana yorum yazıyorum, şu anda şimdi, şimdi..

      present perfect tense , aha !

    5. anlaşamıyoruz arkadaşım. ben mi yazamıyorum? yani şimdi derken present perfect tense i kastetmiyorum. sen sonuç olarak ahmak ın dediğini yapıyo musun?

    Leave a comment