• İlk yazı: Helolalora'nın taraftarlarının ününü duymuştum.

    2

    Hoşbuldum efendim... Nice mecralardan sonra buraya gelebildiysek ne mutlu bize. Türkiye'de entelijansiyanın, sanat taifesinin bir özelliği dikkatimi çekmişti hep. Birbirinden ayrı iki isim bir ara aynı lisede sınıf arkadaşı olmuş, birinin dayısı öbürünün eniştesi, ötekinin kuzeni öbürsünün gurbette yoldaşı,ötekinin mahpus arkadaşı berikinin birlikte dergi çıakrdığı adam olmuş.
    Kendi kıt analiz yöntemimle hepsinin birbirine yakın evlerde yaşadığı sonucuna varmıştım. Bir yazar dergi mi çıkarıyor? Hemen yolun karşısındaki eve gidip "Esat Sabri, editör olsana" diyor mesela; Orhan Veli , Mina 'ya gidip "bizim anahtarı annem size bırakmış herhalde" diyor, anahtarı alıyor vs. Böyle böyle camia gelişiyor. Buranın mazisi kısmen de olsa böyle bir benzetmeyi hak eder bence.

    İşte, bir yerlerde hikayesi olmayan bir başlangıç, hikayesi olan tecrübelere dönüşüyor. Özeti: nereden nereye? Buradan başka bir yere, belki.

    Hoşbuldum, "taraftar zok iyi, takim iyi ,en buyuk herola"

    Share!

    • Digg
    • delicious
    • stumbleupon
    • twitter
  • 2 Comments


    1. günaydın. bu arada kimsin moruk sen? herola demiş bi de. helo. benim adım lora. ben bu oyunu bozarım.

    2. julıo andreas joaquın altlejant hoşgeldin!

      nihayet geldin ayol, gözümüz yollarda kaldı. adam yani tembel, senin için başlık açtı falan, anca bi zahmet geldin. neyse, geldin ya, geldin di mi??

    Leave a comment