• Samet Egal

    20

    O yandaki koca kafalıya tembel Samet adını koymuş. Tamamıyla cin ali göndermesi yapabilme endişesi içerisinde orada durmasına izin verdiğim Samet'e gitgide daha çok kıl olmaya başladım. O sağ tarafta Tom Waits duruşuyla duvara yaslanıyorken, sen, ben n'apıyoruz? Hiç düşündünüz mü bunları? Samet'in düşünceli hali, fonksiyonsuzluğunu gizleyemiyor maalesef. Ben bunların farkındaydım hep; ama ses etmiyordum. Samet'i oradan bir tıkla kaldırabilirim. Samet bu koskoca kafayı nasıl yaptı ya? Kaç kilo o? Hayata karşı duruşu ne? Samet hiç olmazsa bize bir konsept bulmalı. Ne bu ya? Herkes ayrı telden. Feed our head Samet.

    Share!

    • Digg
    • delicious
    • stumbleupon
    • twitter
  • 20 Comments


    1. ben konseptten falan anlamam. bilmem. yaz dediniz yazıyorum. sabah tembel azarladı "yazılarına etiket koysana." diye, şimdi de sen. baskı altındayım. daha ne kadar dayanabilirim bilmiyorum.

      tembel samet i unutamamış bu arada;

      http://www.itusozluk.com/goster.php?t=@2470521

    2. o kadar para veriyoruz lan.

    3. samet benim. açıklıyorum. sırası yanlış oldu.

    4. samet ergenekon'un bir numarasıymış. alın size konsept. gündemden kaçamazsınız.

    5. ne bu gelip gelip espri yapmalar ya? lanet gibi adam.

    6. hakkaten. ergenekon'un da bir numarasını görmedik ayrıca.

    7. öyle olsun. yapmayız bi daha. destek olmaya, moral vermeye çalışırken... küstürdünüz beni. helolalora'da yaprak dökümü. (tembel, güzel espri)

    8. güzelim açık ol, canımı ye. hayvan gibi yazmak istiyorsun bu blogta. tasarım kötü ama benden çok giriyosun siteye. hep bakıyorum sitemeter'dan. yediniz lan canımı. ben yokum bir süre.

    9. Ya bırak, elin ördeğiyle havuza girilmez. Ben geldim artık.

      Bi de çok Alber Kamü demek istedi canım. Samet Egal'in en yakın dostlarından biriydi çünkü rahmetli, malumunuz. Eminim Samet de şu an onu düşünüyordur.

    10. Samet'te o kravat olduğu sürece bence hiçbir şekilde ciddi bir şey düşünemiyor. Gördüğüm kadarıyla sıkıyor o kravat onun boynunu. Biz boğmasak ölecekti o günü gelince. Bir bakacaktık böyle kafa yere düşmüş, scrolla arayacaktık o koca kafayı.

    11. İş için mülakata girecek üniversite mezunu havası sezdim ben Samet'te. Karşı duvarda yaslanmış sırasını bekliyor. Kravat sıkmış, zaten içerisi sıcak... Bi de Kamü'nün ölümü... Ah, her şey üst üste geldi.

    12. blogmuş sözlükmüş bunlar bitti artık kızım. uyan. devrim peşindeyiz biz.

    13. devrime de konsept gerek. zor iş.

    14. james hetfield altına işiyormuş.

    15. hümeyra diziden niye ayrıldı?

    16. süper baba da oynamak için ayrılmış. zamanlaması kötü.

    17. bakın kendimi zor tutuyorum zaten. boşa laflamayın.

    18. bence buranın dışına çıkmayalım hiç. güzel burası.

    19. daha aydınlık bir yer bulursam ben çıkarım, söz vermiyorum. dikkat ettiyseniz site ilk açıldığında bi kapkara oluyor, sonra geliyor şu üzerine yazdığımız beyaz fon. onun altı zifiri karanlık. demeye çalıştığım bu. artık kıssadan hisseyi de siz çıkarın.

      şu ortamdaki en aktivist kılıklı insanın da devrime sıcak bakmayışı üzdü beni doğrusu. devrime konsept gerek falan. ben solcu/aktivist/ıvır zıvır olsam, biri devrim dediği an yanında biterim "abi hayırdır?" diye. ne konsept ararım ne de başka şey. pure devrim olsun, içindeyim. zamanı gelince pure devrim olur. zamanı gelince. devrim bence özünde zamanı gelince olan bir şey yani.

    20. devrim bence de zamanı gelince olan bir şey. ben süper baba da oynamak isteyen hümeyra nın yanılgısına düşmek istemedim sadece. oturma odası aktivistiyim hem ben. salon salomanje anarşisti falan. o yüzden.

    Leave a comment