• İki resim arasındaki müşterek nokta nedir?

    11


    Soldaki fotoğrafta görünen hanımın yakınları, eşi, dostu koluna girdiği beyefendi görsellerden bir gün bir şeyler aratır da bu sayfaya rastlar mı? Rastlarsa, olduğu yere çakılır, milim kıpırdayamaz da susar kalır mı? Pekala vaka-i adiyeden de gelebilir onlara...
    Sağdaki, asgari standartlara göre yakışıklı sayılabilir bey görse ne der? Şaşar kalır da nedamet getirdiği için hislenir mi ya da o vakit ne hissettiyse yine aynını mı hisseder?
    1969'da akıl hocaları tarafından motive edilmiş kızlı-erkekli bir grup cani eve zorla girer. Evin sakinlerini hunharca öldürür. Ölenlerden biri, maktule Sharon Tate hamiledir. 16 kere bıçaklanmıştır, boynuna bir ip dolanmış halde bulunur.Cani makulesini (o) eve gönderen akıl hocası popüler kültür tarihinin en namlı heriflerinden Charles Manson'dur.

    Fotoğraftaki üçüncü şahıs ... beyefendi? Roman Polanski.

    Share!

    • Digg
    • delicious
    • stumbleupon
    • twitter
  • 11 Comments


    1. Lan yarım saat resimleri yerleştirdim, ona göre metni kurguladım (sağ,sol, üssteki resim , alttaki foto diye), neye benzedi bu?
      Tembel el atsın buna. Madem siteyi açtı, el atsın o zaman. Öteki türlü ben de açarım site helobora diye. Mesele isim değil, esas.

    2. bu iyi, tamam yeter. oynama artık, aptala döndüm okuyacam diye, bi sal , bi rahat. zaten 3-5 kişi okuyo , sen bakma orda 16 kişi takip eden var diye, daha bi gün ordakilerin hiçbirinin sesini çıkardığını duymadım. tembeller sizi, insan bi müdahale eder , takipçiler, şştttt size diyorum

    3. Sunay Akın'dan kurs alıyorum, anlatım teknikleri üzerine. Yani alsam bu olurdu herhalde. Bir an sakil göründüm kendime de.
      Bence tembel buna bi el atsın. Elönuar da olanı biteni kayda geçsin.

    4. yav dokunmayayım tamam da, mükemmelliyetçiliğimden ötürü şey oluyor. bak mesela keskin nişancı tüfengimle adam öldürürken kırk kere dürbünün merceğini siliyorum. kusur olmamalı.

    5. yav ne cevval çıktın arkadaş sen , admine bak da örnek al biraz, bak adam gayet salmış, blog da ne var ne yok umurunda bile değil, şurda desek yeter üreten biziz, admin de biz olacaz, sesini çıkarmaz, tamam lan der, gider.

      insan da devrim yapacak heves de bırakmıyorsun tembel!!

    6. admin nickinin hakkını veriyor diyorsun yani. abaaooov. kavga var.

    7. amaaan kavga da etmez o, yoksa kaç kez çıkarmaya yeltendim de, hevesim kursağımda kaldı.

      insan da kavga edecek istek de bırakmıyorsun tembel!!

    8. altlejant, blogu sakallı adam fotoğrafına boğdun. nisan 2011'e kadar sakal resmi yasak sana.

    9. vay arkadaş ismiyle müsemma duydum da nikiyle müsemma burada oldum (imam cemaat ilişkisi) en son ne vakit yazmışım , pii bari yorum yapayım mahmurluğu üstümden atayım

      yorumlarınızın hayranıyım sevgili elanör :)

    10. @ mahmur beste: tez zamanda çık şu mahmurluktan, ne bu be, bi silkin kendine gel, yazın buraya da, sahip çıkın bloga, baş başa bırakıp gittiniz beni tembelle, kafasını gözünü yaracam az kaldı zaten.

    11. yettim elanör yettim

    Leave a comment