• vertigo

    5

    u2 nun şarkısı ya da hitchcock un bir filmi değil mevzuu olan vertigo. şu pilotların başına gelen yükseklikten kaynaklı baş dönmesi de değil.

    bildiğin hastalık, kafası güzel hastalık.

    şimdi mevzuu şu; benim vertigom var, ı have a vertigo, bak cümle içinde de kullandım oldu bitti. başım dönüyor arkadaşlar, her daim kafam güzel, düşünün; başbakanın deyişiyle sulu -kuru takıldınız bir gece sabah kalktınız hani ağrıyı falan geçtim şöyle bir sersem salak olursunuz, aklınızı bir süre toparlayamazsınız falan , ha işte benim son bir kaç gündür böyle. başım dönüyor diyorum , hafif de midem bulanıyor,üşüttüm herhal geçer, e kulaklarımda çın çın çınlıyor, ulan dedim hayırdır beni kim anıyor ? yalnız bu her kimse niye allah ın her günü anıyor? öyle böyle atlatacaz derken geçen allah sizi inandırsın bir döndü başım dedim durdurun dünyayı inecek var, bu ne lan böyle ? nasıl böyle fırıl fırıl beynimin içi, kulaklarda başladı ötmeye , derken mide bağırmaya başladı ben de burdayım diye, organlarım kendince bir orkestra olduklarını düşünüyorlar sanırım. her neyse ; öğrendim ki, bu gelen atlı mıdır bağdatlı mıdır derken derken, gelen vertigoymuş. tedavi falan da olmuyormuş, ilaç alcaz da etkilerini azaltcaz biraz.

    aslında sevdim de ben bu işi, onca zamandır içerim, ben bu kadar kafa olmamıştım hiç, beyincik denen zerzevat yani bende ki, istifa etmiş görevinden denge falan kalmamış bende. yani; dengesizim ben, tutarsız olma ihtimalim de var. güven olmaz bana valla bak. ben bu saatten sonra hiç güvenmem kendime misal.

    öyle acayip bir durumdayım, napsam ki ben? fena değil aslında kafan güzel ya söylenenlere kulak asmıyorsun hiç, zaten kulakların çınladığı için kimini duyuyon kimini duymuyon, dengeli olmayı hiç sevmem zaten, dengesizlik iyidir, hayata renk katar, sevdim lan ben bu işi. çok klas da bi adı var. bak şuna ya , asalete bak; ver-ti-go. şarkısı bilem var. daha nolsun? bana da böyle bir hastalık yakışır ne yani saman nezlesi olacaktım da, hapşır, aksır mı geçirecektim günlerimi? değil mi tembel?

    Share!

    • Digg
    • delicious
    • stumbleupon
    • twitter
  • 5 Comments


    1. haha. eleanor, vertigo diye bir hastalık yok, yemişler seni. vertigo diye bir çizgi roman firması var. hellblazer'ı falan basıyorlardı en son. hastalıkta-sağlıkta cool olmaya çalışmaz ki bir insan canım. sen de herkes gibi cırcır olsana.

    2. kıskançlığını bu kadar da belli etmez ki insan. benim gibi klas , on numara bi kadının tabii ki de hastalığı da şekilli olur. kabullen artık, hastalığın kadar konuş, neydi saman nezlesi miydi o? hani ha bire ağzın gözün akıyodu ??

    3. biz de varız sayın elenor bizi gör me hor. tembel dışında bir sürü çalışkan hayaranların da var.

      yazı güzeldi. yüreğine sağlık.

    4. eleanor büyük ihtimal orta kulakta sorun var. denge tüyleri gibi bi dalgalar var ya o muhitte, ondan oluyor o. anneanneme de olmuştu.

    5. sıradan bişey yani bu vertigo öyle mi ahmak? iyi anneanne demişin, baldızımda da var deseydin de tam olsaydı.

      yeter ulan!! ağız tadiyla bi hastalığımın keyfini çıkartmadınız bana yahu, alayınıza isyan olm, teker teker gelin ..

    Leave a comment