• cırcır

    bir dudağı mekke'de bir dudağı medine'de bir ülkede müslümanca yaşamayı istemek? şimdi bize de cedayca yaşamayı isteme hakkı doğmuş oldu mu?

    gece gelme gündüz gel, kimse duymaz giz olur.

    mahmur beste dedi ki: "bilseydim beklerdim oyun bitez yalısına kadar."

    sus da dinle! yeni bir deste.


    geçenlerde bir tahsilat işi için sgk'ya gittim. mesai 8.30'da başlıyor ama, ben önceden malumatlı olduğumdan 8.00 olmadan varmıştım. olay şu: içeriye, teknoloji tarihinin en önemli icatlarından olan, düğmesine basılınca sıra numarası veren dalgadan koymuşlar. dışarıya da bir kağıt asmışlar. 8.00'dan önce gidip isminizi o kağıda yazıyorsunuz. 8.00'da ise, güvenlik görevlisi bir arkadaş, elinde dalgaya beş yüz defa arka arkaya basmak suretiyle elde ettiği bir tomar sıra numarasıyla dışarı çıkıp listedeki isimleri sırayla bağırarak okuma yöntemiyle numara dağıtıyor. saat 8.30 olduğunda, ellerinde numaraları, halkımız mutlu mesut kontuarlara hücum ediyor.


    hiç kuşku yok ki teknoloji tarihinin en önemli icadı emziktir.


    sgk'nın logosu nedir o öyle allasen? tabelacılar çarşısında mı yaptırmışlar?



    simidin ortasındaki o derin ve lirik boşluk, konu gevrek olunca, serin ve kikirik bir boşluğa dönüşey ansızın.

    benim altı yaşından beri vertigo'm var. bir gün olsun konu ettim mi?

    vingardium levioosaa!

    Share!

    • Digg
    • delicious
    • stumbleupon
    • twitter
  • 1 Comment


    1. insanlık tarihinin en önemli icadı emzik değil, çakmaktır. ateşi cabine koyuyorsun daha ne ?

      senin saman nezlen var, benim vertigom var. o benim vertigom bi kere, kimselere vermem

    Leave a comment