• güncel bişeyler

    7

    epey karıştı yine ortalık, herkes bir yerlerden tutup ipleri çekiyor babam da çekiyor. canım sıkkın nasıl nerden başlayayım bilmiyorum. paylaşıyorum aklımdakileri , yüreğimi, beynimi döküyorum yine bu satırlara.

    nereye gidiyor bu ülke diye sormaktan alamıyorum kendimi. hep aynı soru yıllardan beri hala, kemalistler gibi şeriat korkusuyla değil ya da koskoca ülkeye her an ortadan ikiye ayrılacak bir çarşafmış gibi davranan cümle ulusalcılar gibi değil- ki tanıyanlar bilir tiksinirim her iki gruptan da , şeriatçılar da dahil, yani ezcümle gericiler mide bulantısı yaratır ben de, psikolojik zannımca ilacı falan da yok.

    kürt ve türk milliyetçiler ; rica ederim yakamızdan düşün, cehennem olun gidin, ne haliniz varsa görün, birbirinizi kesmek mi istiyorsunuz arkadaşım, buyrun kesin ama rahat bırakın bizi ,bu güzelim halkı rahat bırakın artık, rahat bırakın serapları ve ceylanları, uğurları ve diğerlerini, hep beraber tüm kayıplarımızı sahiplenmeyin artık." şehid na mırın"" ya da şehitler ölmez", duymak istemiyorum artık bu sözleri , bir şey ifade etmiyor bana, zannetmiyorum ki ailelerine de ifade etsin ve insanım ben diyen herkese. birilerinin oyunları desek de yetmiyor, amerika iran' ı tek bırakıp istediği gibi saldırmak için etrafını zayıflatıyor desek de yetmez, olası bir türk- kürt iç savaşı tüm komşularına sıçrayacak türkiye nin, özellikle iran' a desek de bişey ifade etmez. çünkü; bu iki gerizekalı grubun bunları anlayacak kapasiteye sahip olduğunu sanmıyorum.

    dtp yi kapatsanız ne olacak , adamlar çoktan hazırlamıştır yeni partinin ismini ve kurucularını, sen ahmet türk ve aysel tuğluk 'u susturup emine ayna ve diğer şahinlere buyrun meydan sizin artık demenin mantığını açıkla bana , tabii niyetin cidden bu sorunu - kürt sorununu - çözmekse. iki tarafın şahinleri dökülüyor yollara ve uzlaşmaya açık insanlar susturuluyor , nedir bunun anlamı? hadi buyrun birbirinizi kesin değildir de nedir?

    canım sıkkın hem de çok. at başı gidiyoruz iç savaşa, birbirimizi keser dururuz artık, ırak gibi. yüreğim daralıyor düşündükçe gelecek günleri.komşu komşuya düşman, izmir e kürtler giremez, diyarbakır a türkler, dersimin adı geri verilse ne bu durumda,bizi birbirimize düşman etmeye, geleceğimizi karartmaya ne hakkınız var?

    Share!

    • Digg
    • delicious
    • stumbleupon
    • twitter
  • 7 Comments


    1. duygusal bir yazı. bir an yılmaz erdoğanı okuyorum sandım.

      kürt milleyetçisi diye bişey mi var? varsa bize açıklayın.

      2 si "kürt milliyetçi" diye tabir ettiğiniz kişilerin isyanı kendiliğinden doruğa çıkmıyor. gün geçtikçe bölgeye olan silahlı ve psikolojik harekatlar.
      hergün bölgeye gelen gerilla cenazeleri
      adam fişlemeler v.s
      devlet bir yerde açılım yapıyor. bu açılıma alkış tutanları( kendisinin yalakalarına) hertürlü imkanı veriyorken, kendisinden olmayanı çok kararlı bir şekilde bütün silahlarını kullanarak yok etmeye çalışıyor. kaldıki bu açılımın da tek amacı kürt özgürlük hareketini ve buna bağlı olan tüm güçleri tasfiye etmek değilmidir sanki.

      saygılar sevgiler.
      rimbaud

    2. tamamen öfkeyle kaleme aldığım bir yazı dediğin gibi duygusal.

      kürt milliyetçisi var evet artık var, bana ezilen ulusun milliyetçiliği olmaz diyerek başlama. eğer bir yerde birileri başka birilerini milliyetleri yüzünden redediyor ya da kabulleniyorsa ya da hareket dediğim kürt hareketi, başlangıçta çıktığı yoldan bugün kat be kat geriyse ve sadece milliyet üzerinden yürütüyorsa bu hareketi evet sadece ve malesef ki milliyetçidir. en az benim kadar biliyorsun doğru olduğunu.

    3. söyliyeceğim çok şey var da burası da sözlüğe bağlı nede olsa. aman uçurmasınlar burdan da.
      saygılar.

    4. sözlüğe bağlı değil yav burası. ayrılıkçı helolalora birliklerindeniz biz. bölücüyüz.

    5. sözlüğe bağlanmaya çalıştık ama almadılar bizi.

    6. meclise de almadılar...

    Leave a comment