• deep purple

    4

    ne diyem bilemedim hani başlık olaraktan. canlarım ve de ciğerlerim biliyorum kıskançlıktan çatlayacak bazılarınız, arkadaşım bu da oldu, ben şu ahir ömrümde bir zavallı kul olarak onca basitliğimle bu rock tanrılarını canlı canlı hem de capcanlı dinledim. bu gözler ıan gillian ı , steve morse u gördü, onun gitarını attığı soloları dinledi, öbürünün sesini duydu.

    tamam, yaşlılar falan, tamam bir child ın time yoktu repertuarda, hani boynum bükülmedi mi büküldü, ama olsundu hush yaptık mı beraber, perfect strangers, highway star , hep beraber
    sometimes ı feel screaming dik anacım , dana nolsundu , üstüne de bir smoke on the waters gitti mi valla cila oldu diyeyim anlayın siz.

    şu anda boynum yarı tutuk ve sesim kısık gibi, hani bacaklarım ağrıyor zıplamaktan, yarın işe leş mi gitcem evet, ama söyleyeceğim tek şey siktiirrrrr etttttttttt.

    we want purple ulan bu kadar yani.

    Share!

    • Digg
    • delicious
    • stumbleupon
    • twitter
  • 4 Comments


    1. kafanız güzel yazdınız heralde. ilk defa sizden bu kadar zayıf bir yazı okuyorum. sizde normal insanlar gibi bazen saçmalayabiliyorsunuz demek. kınamıyorum . sadece şaşırdım.

    2. gerçekten kafam güzeldi bu yazıyı yazarken, bir de gençlik ilahlarımı karşımda görmenin getirdiği heyecan eklendi, böyle oldu .

      cidden memnun oldum yorumunuza, arada ayar çekin bize ki kendimize gelelim. misal ben artık daha dikkatli yazıcam yazılarımı, kendim çalıp oynuyormuşum gibi geliyordu ama değilmiş, güzel!

    3. vertigo sebebiyle böyle abuk subuk şeyler yazıyor. hastalığı var.

    4. burası iyice ikimize ait bi yer oldu çıktı farkında mısın? ben çalıyorum sen oynuyorsun ya da sen çalıyorsun ben oynuyorum, olmuyo kendim çalıp yine ben oynuyorum, sanki ben ha bire oynuyorum ???

    Leave a comment